Predstave

Dobri čovjek Bažulek

Datum premijere: 02. veljača 2018.

Humoreska po motivima iz djela Petera Weissa

Autor: Nino Škrabe
Redatelj: Georgij Paro

Scenografija: Aljoša Paro
Kostimografija: Morana Petrović
Autor glazbe: Damir Šimunović
Pomoćnik redatelja i maska: Giulio Settimo
Scenski pokret: Mladen Vasary, Giulio Settimo, Ana-Marija Percaić
Dizajn rasvjete: Robert Pavlić, Darko Crnčević, Aljoša Paro
Video: Peđa Gvozdić
Montaža i video animacija: Davorin Erceg
Asistent redatelja: Christian Jean-Michel Jalžečić
Šminka: Lucija Luketić

KNAP
Inspicijent: Miriam Brajković
Voditelji tona, rasvjete i scenske tehnike: Darko Crnčević, Željko Bandl Valeš
Scenska tehnika: Željko Novaković

ZORIN DOM
Inspicijent: Goran Glavač
Voditelj rasvjete: Robert Pavlić
Voditelj tona: Bojan Blažević
Tehničko vodstvo: Davor Trupac
Scenska tehnika: Milan Pavić
Garderobijerka: Anđela Fajt
Fotografije: Ivan Vučić/Igor Čepurkovski
Oblikovanje/ilustracija: KaramanDesign/Barbara Šolić
Ravnatelj Gradskog kazališta Zorin dom: Srećko Šestan
Voditelj kazališta KNAP: Boris Kovačević
Ravnateljica Centra KNAP: Anja Planinčić

Igraju: Mladen Vasary, Giulio Settimo, Nino Pavleković, Ana-Marija Percaić, Iva Šimić

Dobri čovjek Bažulek mali je hrvatski čovjek, dobronamjeran i susretljiv, nesiguran i tjeskoban, kotačić u globalnom i lokalnom mehanizmu. Klobučar Bažulek je hrvatki Svatković(Jedermann). On čini sve što mu autoriteti nalažu, živi kako je propisano, uživa u svojim malim radostima, radi posao koji voli i nastoji plaćati sve račune. Jednog dana se nenadano našao u žrvnju vlastodržačke i pravno-korupcijske mašinerije. Izgubio je posao, stan i ženu te krenuo u tragikomičnu potragu za rješenjem svojih problema i za uzorcima svoje nezaslužene i nesretne sudbine. U toj potrazi susreće se s mnogim ljudima nahvao, s različitim malim i velikim bogovima i božicama, s poslodavcima i vlastodršcima, političarima i menadžerima, poduzetnicima i bankarima, kamatarima i fiškalima...
Bažulek nigdje ne nalazi pravdu ni razumijevanja, izdaju ga i najbliži prijatelji te na kraju shvaća da mogućnost oslobađanja leži u njemu samom. Strukture svijeta su samo fasada, a sloboda je uvijek ponuđen izbor. Za slobodu je potrebna hrabrost, osvještenje i odbacivanje nametnutih konvencija. Ako vlast, bilo koje vrste, nešto ne može podnijeti, jer na to nema odgovora, onda su to dobrota, iskrenost i osmijeh. Za kakav se izlazak iz svojih nedaća naposljetku opredijelio naš junak, doznat ćete na kraju predstave.